تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/08/03 - 10:10
کد خبر: 520563

پاف نیمکتی آکام چوب؛ صندلی، نیمکت، باکس (صندوق)، پاف و نشیمن، همه یکجا

پاف نیمکتی آکام چوب؛ صندلی، نیمکت، باکس (صندوق)، پاف و نشیمن،  همه یکجا

امروزه با وجود طراحی‌های خلاقانه و در نظر گرفتن نیازهای متنوع و مختلف خریداران در طراحی و ساخت مبلمان و اکسسوری منزل، حالا دیگر اندازه متراژ خانه، مانعی برای اجرای آنچه در ذهن دارید و ایده‌های جذاب و دوست داشتنی تان نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هر زمان که به تغییر دکوراسیون یا تغییر چیدمان فکر میکنیم و نیاز داریم که وسیله‌ی جدید‌ی به خانه اضافه کنیم؛ ناخودآگاه به یاد کمبود جای کافی برای وسایل خانه می‌افتیم. همزمان که شوق زیادی برای خریدن آن وسیله داریم، به ناچار از خرید منصرف می‌شویم. 

 گاهی اوقات برای نظم دادن و ایجاد فضای جدید برای نشیمن نیاز داریم که بیش از یک وسیله خریداری کنیم، اما با کمبود جا روبرو هستیم و باید فکری برای این مسئله کنیم.

اما این اتفاقات، دیگر مربوط به گذشته هستند و امروزه با وجود طراحی‌های خلاقانه و در نظر گرفتن نیازهای متنوع و مختلف خریداران در طراحی و ساخت مبلمان و اکسسوری منزل، حالا دیگر اندازه متراژ خانه، مانعی برای اجرای آنچه در ذهن دارید و ایده‌های جذاب و دوست داشتنی تان نیست و به راحتی و بدون محدودیت می‌توانید هر تغییری که لازم است در چیدمان و دکور منزل بدهید.

پاف نیمکتی باکس‌دار جدید آکام چوب، یکی از محصولاتی است که در دو سایز ۹۰ و ۱۲۰ تولید می‌شود و با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد در تمام بخش‌های خانه قابل استفاده است. 

در ادامه به معرفی  این مدل پاف‌ مدرن و مزایای استفاده از آنها می‌پردازیم.

ست شدن با انواع دکوراسیون

این محصول، به دلیل داشتن ویژگی‌‌های منحصربفرد، مانند طراحی زیبای پایه‌ها، فرم بدنه و نشیمن باکس‌دار، بسیار زیبا و کاربردی است و می‌تواند در کنار انواع مبلمان قرار بگیرد. 

این مدل پاف‌ مبل، به عنوان پاف مبل راحتی، مدرن یا کلاسیک نه تنها فضای بیشتری برای نشیمن در اختیارتان می‌گذارد، بلکه به راحتی با دکوراسیون مدرن یا سنتی شما هم ست می‌شود. همچنین اگر به قسمت پاف فروشگاه آکام چوب سری بزنید، مدل‌های متنوعی از پاف‌های نیمکتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف چوب و پارچه موجود است که به راحتی می‌توانید طرح و رنگی که برای دکوراسیون خانه شما مناسب است را انتخاب و خریداری کنید. میز تلویزیون‌های شیک و زیبای این مجموعه، با طراحی ویژه و پارچه‌ی به کار رفته در آن، ترکیب زیبایی برای ست کردن با دیگر وسایل منزل هستند.

پاف نیمکتی باکس دار

رنگ چوب و طرح پارچه به انتخاب شما

در سایت آکام چوب همه چیز به سلیقه و خواست شما بستگی دارد و هر رنگ و طرحی از پاف‌های نیمکتی قابل سفارش و تولید است.11 طرح و رنگ متفاوت و شیک پارچه و 4 رنگ چوب برای این پاف‌ها در نظر گرفته شده که عکس کامل و با وضوح بالای تمام پاف‌ها در سایت قابل مشاهده، انتخاب و سفارش است.

کیفیت حرف اول را می‌زند

مهمترین ویژگی این پاف‌ها در کنار زیبایی و کارایی، کیفیت بالای مواد اولیه و ساخت آن‌ها است. در مورد کیفیت جنس چوب و پارچه قبلا با شما صحبت کردیم. درباره دوام و کیفیت ساخت این پاف‌ها نکته قابل توجه، تحمل وزن تا 300 کیلوگرم است که خیال شما را هنگام استفاده از آن راحت می‌کند.

ابعاد پاف نیمکتی:

۱- پاف نیمکتی سایز ۱۲۰

ارتفاع 50 سانتیمتر

طول ۱۲۰ سانتیمتر

عرض نشیمن ۴۰ سانتیمتر

۲- پاف نیمکتی سایز ۹۰

ارتفاع 50 سانتیمتر

طول ۹۰ سانتیمتر

عرض نشیمن ۴۰ سانتیمتر

رنگ و جنس چوب

پایه‌ها و دیگر قسمت‌های چوبی پاف‌ها از با کیفیت‌ترین چوب‌های روس و در چهار رنگ اصلی ساخته می‌شوند.

رنگ افرا یا قهوه‌ای روشن

رنگ گردویی یا قهوه‌ای تیره

رنگ سفید با طرح سنگ مرمر

رنگ طوسی با طرح سنگ

پاف نیمکتی مدرن و زیبای آکام چوب

در کجای خانه از پاف نیمکتی استفاده کنیم؟

ساختن یک کنج دنج:

داشتن یک گوشه دنج و خلوت برای گپ‌های دوستانه یا موقع خواندن کتاب همیشه به کار می‌آید مخصوصا اگر دوست داشته باشید دقایقی از شلوغی جایی که هستید دور شوید. 

پر کردن فضای پرت و خالی :

اگر قسمت‌های بلا استفاده‌ای در خانه دارید که نمی‌دانید چطور آن‌ها را به یک بخش مفید و قابل استفاده تبدیل کنید، پاف‌های نیمکتی سایز 90 انتخاب بسیار خوب و مناسبی هستند. 

پاف تخت:

سایز 120 پاف نیمکتی چوب و پارچه به راحتی در پایین تخت قرار می‌گیرد و علاوه بر نشیمن، فضای بیشتری را برای گذاشتن وسایل اضافی فراهم می‌کند.

کنار در ورودی یا  در راهرو:

 کنار در ورودی ساختمان و یا راهرو، جاهایی از خانه هستند که چالش بیشتری برای گذاشتن وسیله داریم. اما طراحی کم‌جا‌ی پاف‌های نیمکتی و شکل بیضوی، آن‌ها را کاملا مناسب برای گذاشتن در این مکان‌ها کرده است که با توجه به ابعاد آن می‌توانید یکی از دو سایز 90 یا 120 را انتخاب کنید.

ساماندهی فضا:

 یکی از دیگر از مزایای خرید پاف‌های باکس‌دار، امکان ساماندهی و ذخیره‌سازی وسایل مختلف است. این وسایل می‌توانند شامل پتو، کتاب، اسباب‌بازی کودکان یا حتی کفش باشند. سایز بزرگتر پاف‌ها می‌توانند به‌عنوان جای نگهداری لباس‌ها یا وسایل فصلی هم استفاده شوند.

نشیمن اضافی:

یکی از موارد استفاده آشنا و عمومی برای این پاف‌ها، صندلی‌های موقتی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب است. به‌خصوص در مواقعی که مهمانان بیشتری دارید، پاف‌ها به‌عنوان یک نشیمنگاه راحت و کم جا به کار می‌آیند. یکی دیگر از وسیله‌هایی که به این منظور می‌توان استفاده کرد، پاف مراکشی است. تمام مدل‌های پاف نیمکتی و مراکشی را می‌توانید به صورت ست هم تهیه کنید.

استفاده تزئینی:

انواع پاف با ظاهر شیک و طرحهای متنوع پارچه و رنگ چوب ، می‌توانند به‌عنوان یک عنصر تزئینی در اتاق‌ها عمل کنند. قرار دادن یک پاف در کنار تخت خواب یا کاناپه، جلوه‌ای متفاوت به فضای خانه می‌بخشد. پاف‌های بالشتی هم گزینه خوبی برای قرار دادن زیر پا هنگام استراحت و رفع خستگی هستند.

نحوه خرید و سفارش پاف نیمکتی

برای خرید پاف نیمکتی راه های متنوعی وجود دارد. اگر اهل شبکه های اجتماعی هستید وتمایل دارید که مشاوره آنلاین و در لحظه برای خرید پاف باکیفیت داشته باشید پیج اینستاگرام آکام چوب انتخاب مناسبی می باشد. خرید پاف دیجی کالا برای آن دسته افرادی که بیشتر خریدهایشان را در دیجیکالا انجام می‌دهند در دسترس ترین انتخاب است. ولی اگر تمایل دارید با قیمت مناسب تر و از فروشنده به شکل مستقیم ثبت سفارش کنید سایت آکام چوب بهترین گزینه است.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی پاف نیمکتی با پایه‌ چوبی و روکش پارچه‌ای باکس‌دار، یکی از محصولات پرکاربرد و جذاب پرداختیم که به‌ دلیل قابلیت‌های چند منظوره و طراحی شیک خود، از محصولات پرفروش این مجموعه است. این پاف‌ها نه تنها به‌عنوان یکی از عناصر تزئینی بلکه به‌عنوان یک فضای ذخیره‌سازی عملی در خانه‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند.

با کمک تصاویر نمونه‌های تولید شده در سایت و انتخاب صحیح بر اساس نیاز و سبک دکوراسیون، می‌توانید به بهینه‌سازی فضا و زیبایی محیط زندگی خودتان کمک کنید. برای آشنایی بیشتر با دیگر انواع پاف‌، مقاله معرفی و خرید پاف‌های نیمکتی چوب و پارچه را مطالعه بفرمایید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تردد روان و پرحجم در معابر پایتخت
اقتدار ایران، دشمنان مام میهن را زبون و خوار می‌کند
اطلاعیه قرارگاه پدافند هوایی کشور
بالاخره دانشگاه تهران تخلف کرده یا نه؟ / برگزاری بزرگترین جشن ازدواج دانشجویی / سلام ۱۳۰۰ نودانشجو
حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به بیمارستان «کمال عدوان» غزه
ضرورت راه‌اندازی بیمارستان در مناطق جنگ‌زده لبنان
موج جدید توحش رژیم صهیونیستی در لبنان
حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به سرزمین‌های اشغالی
جزئیات سفر نظارتی اعضای کمیسون امنیت ملی به جزایز سه‌گانه
حزب‌الله شهادت «حسین علی هزیمه» را تایید کرد
تأثیرات مثبت اقدامات شورای فقهی بانک مرکزی بر کاهش نرخ تورم
کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی صهیونیست در کمین مرگبار حزب‌الله
رئیس‌جمهور وارد تهران شد
پزشکیان: توطئه آمریکا به مرور خنتی خواهد شد
حمله پهپادی به پادگان «راموت نفتالی»/حمله موشکی به پایگاه «نشریم»
پوتین: نگران اوضاع خاورمیانه هستیم/ با ایران تماس مستمر داریم
حزب‌الله یک جنگنده و یک پهپاد «هرمس۴۵۰» صهیونیست‌ها را فراری داد
پزشکیان روسیه را به مقصد تهران ترک کرد
جریان ریشه‌دار حزب‌الله لبنان را نمی‌توان با ترور سرانش تضعیف کرد
حزب‌الله قوی‌ترین مدافع لبنان در برابر طمع ورزی رژیم صهیونی است
چهارم آبان ماه روزی تلخ در تاریخ ایران و بهبهان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top